Kommande evenemang

Föreningen FEI:s evenemang vänder sig till medlemmar som både vill bidra till och dra fördel av det stora nätverk som medlemskapet i Föreningen FEI för med sig. Vid vissa evenemang finns möjlighet att bjuda med en eller flera gäster.

Instruktion för anmälan

Funktionen för anmälan är utformad som en varukorg där det går bra att placera flera anmälningar. Efter ett tryck på ”Lägg till anmälan” knappen under aktuellt evenemang visas texten ”Tillagd”, evenemanget har nu placerats i varukorgen. Därefter går det bra att backa tillbaka ett steg i webbläsaren eller välja ”Kommande evenemang” i menyn för att välja nästa evenemang av intresse.

Uppe till höger på sidan visas hur många evenemang som lagts i varukorgen. Det går att kontrollera innehållet i varukorgen genom att trycka på ”Visa anmälan” innan den skickas iväg. Tryck på ”Genomför anmälan” och fyll i dina personliga uppgifter. Tryck på ”Bekräfta anmälan” och kontrollera slutligen att allt är korrekt. Efter ett sista tryck på ”Genomför anmälan” töms varukorgen på innehåll. Meddelandet ”Tack för din anmälan” visas och ett automatiskt svar skickas till din e-post adress.

Alla inkomna anmälningar behandlas därefter manuellt. Det kan därför dröja något innan en bekräftelse på anmälan skickas till dig. OBS! Vi skickar alltid ut en bekräftelse på anmälan, om du inte får någon bekräftelse har din anmälan av någon anledning inte nått fram. Välkommen att kontakta föreningens kansli vid eventuella frågor eller problem, e-post: foreningen@fei.se eller telefon: 08-545 137 95.

Föreningens Årsmöte 2020

Ordf klubba

Onsdag 2 september Lokal/plats meddelas senare Föreningens årsmöte 2020 Formalia som gäller för årsmötet samt information om styrelseledamöter och revisorer finns tillgängligt här. Lägg märke till att enligt § 5.4 ska motioner vara inlämnade till föreningens kansli senast tre veckor före årsmötet. Valberedning inför årsmötet är: Torbjörn Larm, Håkan Skötte och Ann-Charlotte Werdin. Anmälan till mötet [...]

Läs mer/anmälan