Lediga hyresperioder Visby Kajutan

Passa på! Ännu finns chansen till en sommarsemester i Visby. Efter några ändringar och avbokningar finns det (när detta skrivs) ett fåtal lediga hyresperioder i lägenhet Kajutan vecka 28, 29, 34 och 35. I Visby sker byte på onsdagar för att underlätta resa till och från Gotland.

Visby ringmur vid Södra Murgatan, helt nära föreningens hus i Visby

Kajutan är vindsvåningen belägen allra högst upp i huset på Tunnbindaregatan 5 och utrustad med två fasta kojplatser, allrum, pentry och en mindre toalett. Dessutom finns det en trevlig balkong med utsikt över Visby och Östersjön. I källaren finns en helt nyrenoverad relaxavdelning med dusch, bastu, toalett och vilfåtöljer som delas med övriga hyresgäster i huset. Observera att trappan upp till Kajutan är brant och smal.

Kajutans balkong allra högst upp

Besök föreningens hemsida och avsnittet Fritidsfastigheter för att se och ansöka om lediga perioder, först till kvarn gäller. Om du saknar lösenord för inloggning ber vi dig kontakta föreningens kansli per e-post: foreningen@fei.se.

Två fasta kojplatser

Allrum med matbord, väggfast bänk och TV

Pentry med kylskåp, kokplatta, mikrovågsugn och diskho